Min åsikt: Miley Cyrus blir kallad hora, bitch osv.


När ni ser bilden förstår ni säkert vad jag kommer prata om nu.
Miley blir kallad bitch, hora osv. när hon klär sig lättklädd men när Selena gör det är det plötsligt helt okej och då är det bara gulligt. Jag hatar hur folk alltid ska vara så orättvisa när det handlar om Miley. De lever bara i 2009 när hon "strippade" en gång och nu är hon tydligen en hora bara för det. Miley har gjort sina misstag, men varför kan inte bara folk komma över det? Selena har också gjort sina misstag, men de glömmer folk alltid eftersom att hon är så söt.

Nu till bilderna under. Jo, Miley ligger väl på marken och typ kysser Liam och då blir hon kallad hora. Men när Selena är praktistaget fastsugen vid Justin en hel helg vid Hawaii är det ingen som klagar. Utan då är det bara gulligt. Är det ens någon som kommer ihåg att Selena spenderade en natt på ett hotell utan någon vuxen med Justin, som är 17 år? Nä, det har alla glömt.
Selena får höra att hon är en bitch, hora osv ibland. Men det är bara för att några Bieber fans är avundsjuka. Miley får höra det av nästan hela världen. Det är som om alla glömmer alla bra saker hon gör. Miley åkte till Haiti för att hjälpa folk där, men var det någon som brydde sig? Nä. Folk bara fokuserar på det dåliga. Och folk säger att Miley inte tar hand om sina fans. Vet folk hur mycket det sårar henne? Det kanske var en tid då hon inte tog hand om sina fans så mycket, men det var för att hon gick igenom en väldigt tung tid i livet. Hon försöker alltid stanna och ta bilder med så många fans som möjligt och hon tar hand om sina fans. Hon skaffade twitter igen för att hon vill kunna prata med sina fans. Alla glömmer alla bra saker hon gör för att de bara fokuserar på det dåliga, och jag hatar att folk gör så.

Jag älskar Miley jättemycket och det sårar faktist när man får höra att Miley är en hora osv. Hon har gjort sina misstag, men som hon säger "The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning" ("Minuten du slutar göra misstag är minuten du slutar lära dig"). Hon vet att hon har gjort misstag, och nu tycker jag att folk ska glömma dem.
Ingen fokuserar på Selenas misstag för att hon är bara så söt. Men vet ni vad? Selena har gjort minst lika många misstag som Miley.

Detta är bara min åsikt och jag tog Selena som exempel, men jag skulle kunna ta många andra som exempel också.

*NO HATE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0